Autori: Mircea UDRESCU, Dan NĂSTASE
Anul apariţiei: 2019
Nr. pagini: 218 pagini
ISBN: 978-606-8636-64-1
Marketing
Disponibilitate: La cerere (50 lei)
Despre carte: Prezenta lucrare abordează problematica cercetărilor, previziunilor și seminariilor de marketing din perspectiva managementului, în sensul că ansamblul activităților de marketing dintr-o firmă se sistematizează în activități specifice de previzionare și planificare, de organizare, de coordonare, de antrenare, de control și evaluare.
Pe baza acestor fundamente, lucrarea pe care o propunem cititorilor, tratează o problematică deosebit de importantă a domeniului interdisciplinar management și marketing și contribuie la dezvoltarea gândirii de abordare științifică a problematicii afacerii. Oricine depune eforturile necesare pentru însușirea cunoștințelor cuprinse în lucrare va fi în măsură să proiecteze fundamentat un plan de afaceri bazat pe suficiente fundamente de marketing.
Desigur, suntem conștienți de anumite limite ale acestei lucrări, ce este susceptibilă la noi îmbunătățiri și dezvoltări; de aceea, ne manifestăm recunoștința pentru toate observațiile ce ne vor ajuta să-i ridicăm nivelul științific, mai ales pentru eventualitatea unei reeditări.
Totodată, ne facem fireasca îndatorire de a exprima, și pe această cale, recunoștința și mulțumirile noastre colectivului de profesioniști din cadrul Editurii Academiei Oamenilor de Știință din România, care, cu operativitate și elevată
solicitudine, a înlesnit apariția acestei cărți.